Mittwoch, 20. August 2008

updates

ja was isch denn so los gsi da äne in Vänkuver?? hmm also zerscht bini letscht wuche mal es tattoo go mache. han mer min name uf saudi arabisch inechritzle lah, demit ich au im vollrusch ine min name ned vergisse. ja okay ich chan ned arabisch läse aber es wär doch vell zoffesichtlich und z'langwilig gsi min name i normale buechstabe iiiztättooviere. also das hämmer abghögled. ja samschtig bis und mit geschter hämmer reiewiiis abschiedsparties gha. unglaublich. jede isch irgendwie gange jetzt simmer no 3 lüüt ide homestay vo ursprünglich 7. aber es sölled anschienend 2 kanadier cho wo eifach es zimmer bruuched. ja die chönd denn mis ha, will ich zügle hüt ines grössers zimmer mit vorallem eme grössere bett. das isch also super. hani mal chli meh platz für mich und es isch eifacher. suscht gits eigentlich ned so vill zbrichte. bin gad ime huere klinsch was ich so ade weekends söll mache. de araber fragt mi die ganz ziiit wäge victoria. ich han aber ned umbedingt es riiisigs bedürfnis det übere zgah. will ich wett ja no go töff fahre da, go skydive, ufes partyboot, und no anderi sache. und ja irgendeinisch isch kei platz meh für irgendwas. mal kucken was es so häre gid.

am friitig gang ich mit em Alex (en roomie) as BC Lions Game (CFL - Canadien Football League). das werd sicher geil. mal kucken was die so mached und wie das so isch zum kucken.

suscht gits eigentlich nüme so vill zum brichte. cheers. lade demnächscht denn no fotis ufe.

gruess us Downtown Vancouver

Keine Kommentare: